sttt

FORD CARGO 4142 XD EURO 6

MAKSOBEN İNŞAAT LTD. ŞTİ.‘ne ait FORD CARGO 4142 XD EURO 6 araç için hazırlamış olduğumuz 28 metre küp Havuz tip damperin teslimatını gerçekleştirdik.
YILDIZLAR kalitesini tercih ettikleri için MAKSOBEN İNŞAAT ailesine teşekkür eder, hayırlı ve bol kazançlar dileriz.
ÜNAL YENER Bey’e araçlarının hayırlı olmasını dileriz…

site 222

FORD CARGO 4142 D EURO 6

AYDIN İNŞAAT LTD. ŞTİ.’ne ait FORD CARGO 4142 D EURO 6 araç için hazırlamış olduğumuz 26 metre küp Havuz tip damperin teslimatını gerçekleştirdik.
YILDIZLAR kalitesini tercih ettikleri için AYDIN İNŞAAT ailesine teşekkür eder, hayırlı ve bol kazançlar dileriz.

site haber 111

FORD CARGO 4142 D EURO 6

MURATHANOĞULLARI HAZIR BETON TİC. LTD. ŞTİ‘ne ait FORD CARGO 4142 D EURO 6  araç için hazırlamış olduğumuz 26 metre küp Havuz tip damperin teslimatını gerçekleştirdik.
YILDIZLAR kalitesini tercih ettikleri için MURATHANOĞLU BETON ailesine teşekkür eder, hayırlı ve bol kazançlar dileriz.

site haber 1

MAN TGS 33.480

TEK-İMAŞ A.Ş‘ne ait MAN TGS 33.480 çift çeker araç için hazırlamış olduğumuz 2 dingil, havalı rampa ayaklı Lowbed Dorse teslimatını gerçekleştirdik.
YILDIZLAR kalitesini tercih ettikleri için TEK-İMAŞ A.Ş. ailesine teşekkür eder, hayırlı ve bol kazançlar dileriz.

Mercedes-Benz 3342K

Mercedes-Benz 3342K

Müşterimiz Sn. Hüseyin PALAZ‘a ait Mercedes-Benz 3342K AROCS EURO6 araç için hazırlamış olduğumuz 21 metre küp damperin teslimatını gerçekleştirdik.

Hüseyin Bey’e YILDIZLAR DAMPER kalitesini tercih ettiği için teşekkür eder, hayırlı ve bol kazançlar dileriz.

18698082_1485110831521214_827301813087039965_n

TUNCA BELEDİYESİNE

TUNCA BELEDİYESİNE ait
Mercedes-Benz 3342 AROCS K EURO6
araç için hazırlamış olduğumuz 19 metre küp damperin teslimatını gerçekleştirdik.
YILDIZLAR Damper Kalitesini tercih ettikleri için TUNCA BELEDİYESİ çalışanlarına teşekkür eder Tüm Tunca Halkına Araçlarının hayırlı olmasını dileriz.

18622471_1485239464841684_6430711504259275562_n

Günün son teslimatı

Özel Müşterimize ait
Mercedes-Benz 3342 AROCS K EURO6
araç için hazırlamış olduğumuz 21 metre küp damperin teslimatını gerçekleştirdik.
YILDIZLAR Damper Kalitesini tercih ettikleri için teşekkür eder Araçlarının hayırlı olmasını dileriz..

fft261_mf23330796

Giresun’da Damperi Açılan Kamyon Üst Geçide Çarptı

Giresun’da seyir halindeyken damperi açılan buğday yüklü kamyon üst geçide çarptı.
Kaza, Karadeniz Sahil Yolu Giresun’un Bulancak ilçesi geçişinde meydana geldi. Edinilen bilgilere göre, Samsun’dan Trabzon istikametine seyir halinde bulunan buğday yüklü kamyon Bulancak eski cezaevi mevkinde damperinin açılması sonucu üst geçide çarptı. Kazanın ardından kamyondan koparak ayrılan damper ve kamyon bir süre yoldan çıkarak kaldırımda sürüklendi. Yaklaşık 100 metre ilerde kamyon ve damper yan yana durabildi. Herhangi bir yaralanmanın olmadığı kazada buğday yükünün geniş bir alana yayıldığı görüldü.

752x395-carklari-durdurdu-1494544480651

Çarkları durdurdu

TSE’nin imalatta kuralları değiştiren yeni yönetmeliği kaosa neden oldu. Firmalara yeterli zaman verilmeyince belgeleri tamamlayamayan 50 bin işletme üretime ara vermek zorunda kaldı

Türk Standartları Enstitüsü’nün (TSE) yeni düzenlemeleri, otomotivden imalata, ulaşımdan esnafa kadar birçok alanda ticari hayatı kilitledi. Enstitü, karayolu araçlarının imal, tadil ve montajı hakkında 26 Nisan’da bir yönetmelik çıkardı. İlgili taraflardan gizlenen yönetmelik Resmi Gazete’de yayımlanmadan sadece bir gün önce kurumun internet sitesinde duyuruldu. TSE 13769 adı altındaki değişikliklerle üretimde kurallar sil baştan değişti.

50 BİN İŞLETME BOŞA ÇIKTI
Değişikliklere hazırlıksız yakalanan on binlerce işletme faaliyetlerini durdurup, yeni belge almak için arayışa girdi. Tadilatçı firmalara yeterlilik belgesi için zaman tanınmadı. Böyle olunca da fiziki ve ekonomik şartları müsaade etmeyen tadilatçı firmalar bir anda devre dışı kaldı. Yeni kararla, otomotiv yan sanayi firmalarının, tadilat yapabilmesi için 3.5 metre olan tavan yüksekliği standardı 4.5’e, alan genişliği zorunluluğu ise 150 metrekareye çıkarıldı. Başta İkitelli OSB olmak üzere Türkiye’de bu alanda faaliyet gösteren işletmelerin yüzde 80’i üretim yapamaz hale geldi. Türkiye genelinde ise 50 bin işletme boşa çıktı.

MÜHENDİS BELGELERİ İPTAL
Tadilatçı firmaların çalıştırdığı mühendislerin yetki belgeleri de aynı hafta içinde çıkarılan tebliğ ile iptal edildi. Onbinlerce mühendisin TSE’nin vereceği eğitimi alması ve sonra da sınava girmesi istendi. Araçlara da hem TSE’nin kurmuş olduğu araç kontrol merkezlerinde, hem de TÜVTÜRK’te muayene olma zorunluğu getirildi. Yeni çıkarılan belgeler şirketlere maliyet de yükledi. Belgelerin firma başına maliyetleri ruhsatları ile birlikte 20 bin TL’yi buluyor. Şirketler hem maliyetlerinin artmasına hem de iş yapamaz hale getirilmelerine tepkili.

OSB’LER VE ODALAR DAVA AÇTI
Konuyla ilgili olarak İstanbul’da faaliyet gösteren 8 OSB bir araya gelerek yönetmeliğin iptali için dava açtı. Makine Mühendisleri Odası ve bazı STK’ların da konuyu yargıya taşıdığı öğrenildi.

HAVALİMANI DA ETKİLENDİ
Yönetmelik günde binlerce kamyonun çalıştığı yeni havalimanı inşaatını da vurdu. Son bir haftada 400’den fazla kamyon belgelendirme yapamadığı için otoparklara çekildi. Havalimanında çalışmak üzere tadilata giren ve yeni satın alınmış 28 araç da İkitelli OSB’deki fabrikaların standart dışı kalması nedeniyle beklemede.

TSE’nin yeni yönetmeliği, iş kazalarını önlemek için yapıldı. En sert tedbirler ise E5 üst geçitlerine çarpmalarıyla gündeme gelen damperli kamyonlara getirildi. Bu kamyonların imalat, tadilat ve montajlarına ilişkin yeni belge zorunluluğu getirildi.

15181387_1269145466451086_5973293346238549452_n

Kısa Dorse

Kısa dorse, yüksek taşıma kapasiteli ve kullanım amacına uygun olarak dayanıklı çelik konstrüksiyondan üretilen kasalardır. Sal dorseler tır arkalarında ergonomik olarak kullanılabilmektedir. Portatif olarak tırlara montajı sayesinde kolaylık sağlamaktadır.

Kısa  dorsede çekiciden kumanda edilebilen  dingil kaldırma sistemi kullanılmaktadır. Dingil tutuculardan katlı körükle hareket kabiliyeti sağlanmaktadır. Konfor ve güvenlik ön planda tutularak hava süspansiyon sistemi ile tasarlanmıştır. Herhangi bir problem göz önünde bulundurularak fren sistemi farklı sistemlerde uygulanmıştır. Böylece oluşabilecek problemlerde çözüm en etkili ve pratik şekilde uygulamaya konulmuştur.

Kullanılan fren sistemleri tonaja göre fren tutuşu için otomatik yük ayarı, park halinde güvenli duruşu ve beklenmeyen bir problem esnasında frenlenmesi için imdatlı fren körükleri, balata aşınmalarına göre otomatik ayarlı fren, frenleme esnasında kızaklamayı önlemek için ABS, her tekere ayrı frenleme imkanı tanıyan EBS, Ayrıca EBS fren sistemi devrilmeyi önleyen özelliği ve geniş raporlama özelliği sayesinde üretici ve kullanıcılar için adeta bir can simidi görevini üstlenmektedir.

Kısa  dorselerde taşınacak yüke göre ölçülendirilmiş kapak sistemleri kullanılmaktadır. Genel olarak 85 cm. kapak boyu tercih edilmekte olup ek olarak üst ilaveler yapılabilmektedir. Üst ilaveler 35 cm. yüksekliğindedir. İhtiyaç ve talebe göre bir veya iki sıra uygulama yapılabilmektedir.

Elektrik sistemi yalıtımlı ve geçmeleri soketli tesisat ile treylere iletilmektedir. Treylerin arkasındaki tesisat panosuna bağlantı sağlayan sistem yine aynı pano içerisindeki sigortalama ile kısa devre ve olası problemlere karşı korunmaktadır. Sürücülerin karanlıkta treyleri görebilmesi için uç kısımlarına renkli lambalar kullanılmaktadır.

Kısa  dorse sektöründe güvenilir kurum olmayı ilke edinen firmamız ve çalışanlarımız ile müşterilerimize en üst seviyede kaliteli hizmeti sağlayarak müşteri memnuniyetini sürekli yüksek tutmayı amaçlamaktadır.